top of page

Reactie op de blog van Lore

  • bvanpaeschen5
  • 10 jan
  • 1 minuten om te lezen

Bijgewerkt op: 11 mei

Hallo Lore,


Haaaa..! Tien om te zien! Wat een hype was dat! Ik geloof zelfs dat de NMBS speciale Tien om te zien-treinen inlaste om de massa tot in Blankenberge te krijgen. Ik ben er nooit bijgeweest, daar op de dijk. Ik had er ook niet willen gezien worden, denk ik. Want Tien om te zien was zo'n programma waarmee iedereen wat lachte, maar toch keek.

Bij mij brengt het herinneringen terug van een springerige Isabelle A die 'Hé lekker beest' playbackte. (Want dat deden ze daar allemaal. De ene al wat beter dan de andere.) En van Willy Sommers met zijn tandpastaglimlach en Bea Van der Maat - god hebbe haar ziel - met haar wafelijzerkapsel. Cultureel erfgoed, inderdaad! Fijn om te lezen dat de voorstelling voor jou ook leuke herinneringen terugbracht!

Groetjes, Bénédicte


Opmerkingen


© 2035 by Closet Confidential. Powered and secured by Wix

bottom of page